no se que em passa
ultimament, em sento. fatal, crec que es pq me enamorat un parell de vegades i tal, pero mai he tingut parella, ni me liat ni un peto ni res. tmb crec q es pq a clase tinc reputacio de sadic pero, son persones que ni em coneixen ni res. a part em fa vergonya qe sapiguen com soc de veritat. la cosa es qe per aixo em sento fatal, a part de qe no soc atractiu fisicament. em sento com abandonat. com ho puc solucionar esq estic sempre mig depre
InterPersonal

Hola xevier! Sóc l'ELi Aulet. Psicòloga d'Interperosnal.
Doncs primer de tot et felicito per ser capaç d'expressar tot el que sents en aquesta consulta! És un pas molt important el que has fet i et permet començar a canviar els coses.
Enamorar-se avegades és arriscar-nos a que ens puguin fer mal, però arriscar-se val la pena perquè ens fa més valents, capaços i a més , si lluitem i ens esforcem i plantem cara ales nostres pors molts cops també surt bé!!
Busca aquells punts forts que si que et fan enit bé amb tu mateix i els coses que si que t'ajuden a mantenir relacions i obrir-te amb els altres. Tots tenim punts forts i febles, ar atnes més al cap els febles i cal que et trobis els forts. Pots parlar amb gent de confiança i que t'ajudin a conèixer què els hi agrada de tu i quines potencialitats tens. També pots mirar moments en els que t'hagis sentit satisfet i analitzis quines parts de tu t'han ajudat a tirar la situaicó endavant. Semrpe hi ha excepciosn positives, semrpe! busca els que tu hagis tingut i viscut!!
No tinguis por de mostrar-te tla com ets! A les persones ens agrada enamorar-nos de l'essencia dels altres, no d'una mascara. Pensant tantes coes negatives sobre tu mateix l'unic que fas és allunyar-te dels altres! Per això, tira'l a la piscina, arrisca't una mica, a poc apoc, fent passets de les coses que et costin menys a més. Fes noves activitats que et facin divertir i sentir bé. Busca un llok amb el que et sentis còmode! Suma gent ala teva vida!!
Tots tenim defectes i coses i millorar i a tots ens rebutgen o ens trenquen el cor alguns cops ala vida! Confia en la teva part de valentia, tots tenim i tu també, ho saps!
Endavant
Et pots llegir un llibre que es diu el cavaller de l'armadura rovellada! Molt útil per aprendre a acceptar-nos i a treure'ns les amscares!
una abraçada
Eli Aulet www.interpersonal.cat