Amor:(
Hola!Fa 5 mesos que m'agrada un amic meu. Pero el meu amic ha trobat fa 3 setmanes novia. Ell sabia que m'agradava, pero sempre em deia que em volia com a amiga. Tots els seus amics ho sabien i em vaig anar fent amiga d'ells.Pero ell mai m'havia dit que no sentia res, jo notava que sentia algo per mi, i que no mho volia dir. Fa 3 setmanes te novia, i jo nose que fer, si passar pagina o no.
AJUDAAAA!!
InterPersonal

Hola girl99peach! Sóc l'ELi Aulet. psicòloga d'Interpersonal.
Entenc que hagi estat una decepció. És dur...però em sembla una proposició molt valenta que et plantegis passar pàgina! Potser ara que ja ho havieu parlat és el més adequat per a què no converteixis el dolor que pots estar sentint aquests dies en patiment....
Si ell ara et veu com una amiga, seria molt dur i potser no trobaries resultats en lluitar per voler canviar la seva visió. Això només depèn d'ell.
Passar pàgina t'ajudarà a aprendre coses molt importants i a ser més flexible i creativa davant de les dificultats! Si, en aquest cas, diria que és una bona opció!
Una abraçada