suicidi
Hola, doncs que al meu novio li han pres el mobil per un mes, no vivim al mateix poble xo segurament dema (dema baixo al seu poble) no el deixaran qudar xk estara castigat, em parlat per telefon uns 3 minuts i no le notat gens content, em porto be amb els meus sogres xo el seu pare li ha dit que sino treu mes bones notes el proxim trimestre (ell fa 4rt i no n'ha suspes cap) la nostra relció s'acabara.
Aquí ve.. soc una nena molt depresiva ke ha passat una deprecio amb intents de suicidi i el meu novio ha impedit ke em suicides i ma fet passar la depressio, el problema es ke el necessito kom sigui, xk ell es la meva llum i el meu cami a seguir, son festes de nadal i aixo vol dir keno el puc veure a l'insti ja ke te mencionat ke som de pobles diferents. No puc parar de plorar i es UN MES i un mes es molt xo molt!
Si no podem parlar crec ke em suicidare xk noto ke el tinc molt lluny meu!
Ajudeume sisplau!
InterPersonal

Hola Claudia ! Sóc l'ELi AUlet. Psicòloga d'Interpersonal.
Doncs entenc que trobis a faltar pàssar més estonetes amb ell. I al'hora també entenc que si no treu bones notes els seus apres estiguin preocupats i li posin conseqïències eprquè aprengui a esforçar-se i a lluitar pel que vol per ell mateix.
Crec que per dur que ho sentis, no et queda més remei que intentar acceptar-ho. La vida mai acaba d'anar del tot com volem. SI que és cert que si ens esforcem i lluitem per aconseguir el que volem ho podem aconseguir,o com a mínim ens sentim satisfets perquè hem lluitat, pe`ro no podem pretendre que tot surti sempre bé.
Tu pots aprendre també moltes coses útils d'aquesta situació. Pots aprendre a estar més moments amb tu amteixa, amb ñles teves amigues, amb els estudis, en descobrir nous hobbies més enllà d'estar amb el teu nòvio.
No podem pretendre que siguin els altres els que ens facin feliços, la felicitat cadascú se l'ha de donar ell mateix fent cosetes per estar tranquils i satisfets amb el nostre dia a dia.
Si comrpens aquesta nova manera de veure la vida i al felicitat veuràs que et converteixes a poc a pco en una eprsona independent, autònoma i ffeliç. No necesstaras mai més a la depressió a la teva vida.
Endavant !
Eli Aulet www.interpersonal.cat