Vull fer un regal especial per Nadal
Holaa!!
Ja s'apropa Nadal i vull fer un regal especial als meus pares. Al principi havia pensat en un viatge familiar pero no tinc diners i encar sóc massa jove per treballar ( tinc 12 anys) i ara que penso un viatge depen d'on sigui costa molt ja se que hem pot ajudar la familia pero no vull demanar diners als meus tiets.
Alguna idea adolescents?!?!
InterPersonal

Hola! Ostres em sembla que vaig tard... em sap molt de greu però estem tenint tantes consultes que no donem a l'abast les meves companyes i jo a respondre-us a tots! Bé, vaig tard, però igualment et puc ajudar, si no pel Nadal pels reis o per algun aniversari, no? Vinga doncs, anem al tema.
Crec que és molt bonic el que vols fer i segur que estaràs d'acord amb mi que els millors regals sempre són els que no costen diners. Crec que als teus pares els hi podria fer molta il·lusió un regal del tipus fotomontatge (un àlbum, una recopilació dels millors moments familiars, un pase de fotos, etc) o video montatge amb fotos familiars i on puguis anotar-hi missatges bonics per a ells. Què et sembla el que et proposo? No costa cap diner i és una cosa que sempre agrada molt! només has d'inspirar-te una miqueta i segur que faràs alguna cosa superxula!
Vinga anima't a fer-ho que veuràs que es sentiran superorgullosos de tu!
Marina Marull www.interpersonal.cat