Germà de la meva millor amiga❤️❤️
A veure, desde fa un mes o més m' ha començat a molar el germà gran de la meva millor amiga i tinc dos problemes.
1. M' agradaria poder parlar amb ella d' ell però em fa vergonya perquè com és el seu germà... I no se com dir-li que si ella parla del noi que li mola, doncs que a mi m' agradaria fer-ho amb ella pero no se com dir-li...
2. Buenoo el segon es com puc fer que es fixi en mi, perquè em mola molt i nose com fer-li saber.
P.D: El seu germà té 15 anys.
InterPersonal

Hola Manu12!
Sóc l'ELi Aulet. Psicòloga d'Interpersonal.
Doncs et diria que la vergonya és natural que hi sigui! Tots sentim vergonya en aquestes situacions!! EL que cal també és que recordis els cops a la vida que has set valenta i tot i la por o vergonya has agafat el toro per les banyes i has estat capaç de plantar cara a les teves pors !
Pensa què e´s el pitjor que podria passar i si passés quines alternatives tindries per solucionar-ho. Potser el pitjor seria que et digués que no? i realment seria molt greu per la teva vida? tindria molta importància? segur que d'aquí un any que et digués que no seria igualment una catastrofe espantosa?
sir espons a aquestes preguntes veuràs que pots fer moltes coses tot i tenir vergonya! Si t'atures i et pares donaràs importància a la vergonya, en canvi si tires endavant , augmentaras el teu coratge i valentia i aconseguiràs el que et proposis o , si més, no sentiràs que pots confiar amb tu i que et s capaç d'afrontar i acceptar que les coses no semrpe surten bé!
Parla amb ella si vols i després amb ell. Depèn d'ell mateix que es fixi amb tu o no. Intenta parlar-hi de bon rotllo, coneixe'l i així també veuràs si a tu t'agrada de veritat!
endavant!
ELi Aulet www.interpersonal.cat