Massa gran? JFS
Hola!! Primer de tot dir-vos que m'encanta la feina que realitzeu, ja que és de molta ajuda per als joves.
LA meva consulta està relacionada amb l'edat. Jo sempre he sigut i sóc diferent a les meves amigues, jo he madurat molt abans que elles. I sempre m'han agradat persones més grans que jo. L'edat importa molt en les relacions de parella? Ja fa temps m'agradava molt una persona que tenia 15 anys més que jo i he aconseguit oblidar-la. Però ara m'agrada un noi de 36 anys quan jo no en tinc ni 16. I estic moolt enamorada d'ell.
No sé què fer!! L'oblido també?
InterPersonal

Hola bonica!
Moltes gràcies per les teves paraules! És molt gratificant veure que us podem ajudar! Espero que hagis començat bé el 2015!
Referent a la teva consulta, des de l'amor romàntic ens han venut que l'edat no és important i en certa manera ho podríem acceptar sempre i quan les dues persones es trobin en el mateix moment vital.
En el teu cas, tu estàs estudiant i estàs passant per el període de formació més important de la teva vida. T'estàs formant i estàs decidint quines coses t'agraden, què no t'agrada, estás ideant el teu projecte vital i traçant el teu camí. Segurament ell ja ha passat per tot això que has passat tu i els seus objectius poden ser molt diferents als teus.
En una parella és molt important que les dues persones estiguin al mateix punt i puguin planejar projectes en comú (que lliguin amb els seus projectes vitals individuals).
Tenint en compte això, has de decidir què és el millor per tu. Prendre una decisió pot ser fins i tot dolorós, però crec que prendràs la decisió que et comporti menys dolor a la llarga.
Una abraçada!
Laia Sala
www.consultajove.cat