La meva ex-bestfriend
Des de fa molt temps he tingut una amistat molt gran amb una noia de la meva classe, cada cop he confiat més en ella. Ella sap tots els meus secrets. Però un dia me'n vaig entera realment de qui era. Resulta que li deia tot a la seva mare ( tot= nois que m'agraden, relacions, novios, sexe...) ja que es una nena mimada i consentida. El que feia la seva mare no era callar, sinó que li deia a la meva i sempre em renyava o no em deixava sortir perquè deia que era jove per anar amb nois. Les meves preguntes són:
1- Què he de fer amb ella seguir sent amigues?
2- Puc confiar amb ella?
3- Li he de dir o seguir sent amigues però sense confiar-li cap secret?
Merci!!!
InterPersonal

Hola lialove,
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per explicar-nos la teva situació.
Ostres quin embolic! Crec que la teva amiga es troba en una situació complicada: per una banda sent que t'està traïnt quan explica els teus secrets, però per altra banda, es deu sentir culpable si no és honesta amb la seva mare. Segurament no deu ser gens fàcil per ella aquesta situació.
Jo et diria que en parlis amb ella i li expliquis com et sents. Intenteu buscar algun punt de confiança entre vosaltres dues. I podeu pactar de quines coses podeu compartir o no. Possiblement és la manera de continuar mantenint aquesta amistat que per tu és molt important.
Una abraçada
www.consultajove.cat