PROBLEMOON AMB AMIGUES!!! AJUDAA SISPLAU!!!
Hola Adolescents, primer de tot bon any nou i felices festes.
Mireu el meu problema es que estic feta un lio. Fa una setmana em vaig liar amb un amic meu, que m'agrada una mica, pero el problema es que a la meva millor amiga tambe li agrada aquell nen, i no és la unica, tinc més amigues que van per ell. Aquesta amiga, la primera de la que he parlat, es va enfadar amb mi per el que havia fet i en part tambe perque no li havia explicat jo, s'havia enterat per una altre persona. Ho vam perlar i ho vam areglar, pero fa com tres o quatre dies vam quedar uns amics entre ells aquell nen i la meva amiga i, el nen i jo en vam tornar a liar, i ella es va tornar a enfadar, pero ho vam tornar a arreglar. El cas es que a mi m'agrada molt estar amb ell, perque sempre que quedem estem junts i l'altre dia em va venir un amic seu i em va dir que em volia demanar per sortir, vamos que a mi m'arada molt i si em demanes per sortir li diria que si, pero jo no vull enfadarme amb les meves amigues per aquest tema.
No se que feeer, perque per una vanda vull estar amb el nen, pero no vull perdre les mes amigues!!!
InterPersonal

Hola cockiee,
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Moltes gràcies! Espero que tu també hagis disfrutat de les festes!
Carai quina situació! Entenc que tinguis la sensació que estàs al mig i que no vols fer mal a ningú. Per una banda, si tu i aquest noi esteu bé junts és normal que tinguis ganes de passar-hi més estones i veure com evoluciona la relació, però per l'altra banda, també entenc que et faci por la reacció de la teva amiga.
De totes maneres, crec que has resolt molt bé la situació. Cada vegada has parlat amb ella i ho heu arreglat. És possible que ella, si també sentia atracció per aquest noi, se senti ferida i per això s'enfadi, però crec que entendrà perfectament la teva situació.
Decideix què vols fer, si et ve de gust provar-ho amb aquest noi, endavant! El que et recomano és que siguis sincera amb ella, no facis moviments d'amagat, perquè això sí que li farà mal.
Molts ànims!
una abraçada!
www.consultajove.cat