Trastorn psicològic
Hola, el cas es que fa uns dies mirant la web d'adolescents.cat vaig veure una notícia on parlàveu d'un trastorn que el que el pateix és incapaç d'estimar. El cas es que vaig començar a donar-hi voltes i estic gairebé segur que pateixo aquest trastorn ja que m'he adonat que no estimo a ningú de veritat.
Com podria assegurar-me'n i en cas de que el pateixi, que puc fer?
Gràcies
InterPersonal

Hola!
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns! Espero que hagin anat bé aquests dies de vacances!
He estat buscant l'article al que et refereixes. Crec que és el següent:
Aquest estudi parla de l'alexitímia. Aquest trastorn té a veure amb la capacitat de "llegir les emocions", és a dir, de reconèixer-les, tant en un mateix com en els altres. No és veritat que no s'estimi, el que passa en les persones que ho pateixen és que tenen dificultats per posar-hi nom, així com endevinar què estan sentint les altres persones.
No sé què entens tu per estimar de veritat, però estic segura que estimes als teus pares i a la teva família, així com alguns dels amics o fins i tot la teva mascota (si en tens)
Així que no pateixis i disfruta del què tens!
Una abraçada
www.consultajove.cat