lovee
Ja fa molt temps que m'agrada molt un noi, i quan estem junts totes les meves amigues em diuen que semblem novios. Un dia parlant per whats app em va dir que era el seu punt feble, és a dir que per moltes noies que passaven jo sempre havia estat allà i que quan ens veiem no me podie parar de mirar, aixo significa que porte bastant temps pillat per mi, pero ell ha estat molt temps amb una noia i ho han deixat i dies despres de que em digués allò per whats app m'entero de que esta amb una altra noia i el que no entenc es el seu comportament, ara no se que fer, o lluitar per ell o oblidarlo, que faig??
InterPersonal

Hola Laura,
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns la teva consulta!
És habitual que algunes amistats ens facin dubtar del què sentim i pel què expliques tots dos us trobeu en la mateixa situació. Jo no sé exactament què sent ell, ni tu tampoc ho pots saber si ell no ho diu directament. També tinc la sensació que tu tampoc li has dit mai què sents per ell, m'equivoco?
Si lluitar per ell significa dir-li el què sents, és una bona manera de saber què pots fer després. En funció de la seva resposta podràs decidir si continues alimentant aquest sentiment, o si és millor que comencis a passar pàgina.
Sé que pot semblar difícil i que fa molta por la seva reacció, però és l'única manera de saber exactament en quin punt està cadascú.
Una abraçada!
www.consultajove.cat