Odio la vida
Hola, primer de tot gràcies, continueu així.
Fa més o menys 2 anys, vaig començar l'ESO. A primària yo era una nena alegre, m'estimava i era estimada pels altres. Era més o menys com "la popu" de la classe. Però va ser començar l'institut i tot va canviar.
A les vacanses d'estiu em vaig engreixar bastant, cosa que va fer que la meva autoestima baixès una mica. De sobte, totes les persones que anaven amb mi van deixar de fer-ho. Em vaig anar quedant cada cop més sola. Fins que van arribar dos noies a la meva vida. Eren practicament les meves millors amigues, fins que van començar a deixar-me sola. Tenien secrets entre elles que jo no podia saber, s'anaven i em deixaven sola... Això va fer que les meves "amigues" de primària començesin a ficar-se amb mi dia si i dia també. Vaig guanyar encara uns quilos més fins ara. Ara, practicament, odio la vida. Sóc una noia grassa a la que ningú vol. Per el dia no paro de riure, però diuen que les persones que més riuen, són les que més tristes estan. Això és completament cert. Em miro al mirall i em domo fàstic. L'única cosa que vull és que tot torni a ser com avans. Vull tornar a ser prima i guapa, vull tornar a tenir amics amb qui parlar... Estic massa sola.
InterPersonal

Hola!
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Espero que el 2015 hagi començat amb aires nous!
Primer de tot et diré que és impossible que tot torni a ser com abans. És impossible tirar el temps enrere, així que t'hauràs de centrar en el futur i en els teus canvis.
Pel què m'expliques, sembla que tots els teus problemes venen relacionats amb aquest augment de pes. És possible? Si és així hauràs de plantejar-te si aquests són realment els teus amics.
Et recomano que intentis centrar-te en conèixer gent nova, apunta't a fer alguna extraescolar, o a practicar algun esport o afició (música, anglès, pintura, scrapbooking...). Quan fem activitats agradables, ens sentim molt millor i tenim més ganes de compartir-ho amb altra gent. Fes allò que t'agrada i veuràs com, sense adonar-te'n, la gent que et valora i li agrada com ets, seguirà al teu costat! Estic segura que t'emportaràs alguna sorpresa!
Una abraçada bonica!
www.consultajove.cat