graaans!!!
ja fa un any que em van començar a sortir molts grans.
ja me la cuido, però vull saber si és veritat el que diuen de la xocolata. és veritat que fa que et surtin molts grans?
perquè jo en menjo molta...
Sara Bujalance

Hola aiko! El motiu principal pel qual surten grans és un tema hormonal, per això en surten més a l'adolescència, perquè les hormones estan revolucionades. Tot i així, l'alimentació influencia tota la nostra salut, inclosa la de la pell, i per això és important menjar equilibrat i beure prou aigua per tal de mantenir una bona salut de la pell. Així que pots menjar xocolata tranquil.lament, l'únic que és important és no abusar-ne, i menjar-la de tant en tant. Per eliminar l'acne és important també netejar-se la pell amb un sabó especial i posar-se una crema especial també. I si veus que no marxen pots anar al dermatòleg, ell/a et pot donar un tractament. MOlts petons!!