un noi q magrada sense ser res dell
es nou i es un any mes q jo ino se ni com es diu ni el seu telefon.... RES!!!!! es molt guapo i necessito ajuda sobre el q podeu(com podria saber mes informacio, es una bona idea, q tindria q fer???)
InterPersonal

Hola!!
Carai quina atracció!! Està molt bé que vulguis conèixer aquest noi i que tinguis curiositat per saber qui és i com és. De totes maneres, no l'idealitzis! Recorda que no en saps res i que podria sorprendre't per bé o també per mal. Així que, abans de decidir si t'agrada o no, explora una miqueta més ;)
Per tant, per apropar-t'hi pots mirar si teniu algun amic o conegut comú i que ell et faci de pont. També pots buscar si practica algun esport o alguna extraescolar, o aprofitar alguna trobada i presentar-te directament! És una bona manera que s'enrecordi de tu!
Ja ens explicaràs si has pogut saber alguna cosa més d'aquest noi misteriós i si t'agrada!
Una abraçada
Laia Sala
www.consultajove.cat