ALISA
Hola i Bon Nadal :)
La meva consulta es perque estic preocupada per la meva salut.
Sempre he tingut un estil de vida molt sa i esportiu. He menjat de tot desde que era petita,pero ja fa uns anys que tinc una pura OBSESIÓ perque el meu cos es vegi be, com jo vull total que em paso els dies controlant el que menjare al dia seguent, vigilo molt les calories i els greixos,me de cuinar-me el menjar de manera 100% sana, em sento superior quan segueixo la meva "dieta" i em sento culpable quan me la salto, rebutjo sortides amb les amigues al mcdonal's o al starbucks per por als atracons...Ha arribat a un punt d'angoixa i por insoportables que fan que deixi de disfrutar a l'hora de menjar
QUE NASSOS EM PASA I QUE FER AL RESPECTE?
Gràcies i...es una mica urgent pliss responeu.
Sara Bujalance

Hola Miouu! Gràcies per compartir amb mi la teva preocupació, sembla que la preocupació pel menjar t'està fent mal des de fa temps. Entenc com et deus sentir, quan algú té problemes relacionats amb el menjar pot arribar a sentir-se realment malament, sentint que el menjar domina tot el teu dia a dia i que és difícil tornar a recuperar el control de la teva pròpia. Però tot i ser algo que fa mal, es pot posar solució demanant ajuda. El millor que pots fer per acabar amb això, sentir-te bé i recuperar el control de la teva vida és parlar amb els pares sobre com et sents. Sé que pot ser una mica difícil, però ells són qui més t'ajudaran, tal i com faries tu si ells tinguessin un problema. Parla amb ells i serà el primer pas per solucionar el problema. També podeu trucar-nos a Fundació Imatge i Autoestima i us ajudarem (93 451 91 09).Molts ànims i molts petons!!