No hem coneix
Holaaaaa, fa temps que m'agrada un noi, el problema es que no hem coneix, no se com dir-li res. A l'isti a l'hora del pati la meva millor amiga y jo seiem a prop d'ells.
Ells fan 4t d'ESO i nosaltres fem 2n, no paro de mirar les seves fotos del insta o del twitter, no se que fer, no se con llensar-mi.
ajuda'm siusplau
InterPersonal

Hola!
Sóc la Laia, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns!
Tu dius que no et coneix, però si el segueixes al twitter i a l'instagram, segurament ell t'ha hagut d'acceptar o ha rebut alguna notificació que l'estàs seguint. Així que potser sí que sap qui ets.
De totes maneres, per molt atractiu que et sembli ara, fins que no el coneguis no sabràs si realment t'agrada. Així que et dono algunes pistes per apropar-t'hi: aprofita a l'hora del pati per demanar-li alguna cosa de les colònies o alguna activitat que ell hagi fet i que vosaltres encara no. També pots aprofitar les xarxes socials i començar a parlar amb ell, o directament presentar-te (sé que sembla molt difícil, però és una bona manera de presentar-se!).
Una altra estratègia és buscar algun conegut o familiar que us faci de pont i us "presenti" oficialment.
Hauràs de provar sort! Molts ànims!!
www.consultajove.cat