Amor imposible???
Jo sóc la noia de la classe que treu les millors notes i ara ha vingut un noi nou que es el "malote" i m'agrada!!! El que passa es que suda una mica de mi i es comporta de forma diferent amb els amics que quan esta amb mi.Com es que jo, sent com sóc, m'agrada? Es un amor que em fara mal a la llarga? Que puc fer per a que es fixi amb mi? Petons adolescents :*
InterPersonal

Hola Albaaaaa! Que siguis la noia de la classe que treu les millors notes no està renyit amb el fet que t'enamoris del noi malote!! És perfectament compatible. Amb els sentiments no podem escollir. A vegades passa que la persona més oposada a nosaltres ens atrau, ja sigui perquè hi veiem coses que nosaltres no tenim o simplement perquè si. La qüestió és que a tu t'ha passat i ara estàs perduda. A veure, el que jo faria és intentar-ho, no? Si creus que t'agrada i que pots tenir possibilitats no hi perds res per provar-ho, però sigues prudent i no deixis de banda res del que tens fins ara, ja que si no anés bé, la teva vida a de poderr continuar com fins ara. Prova d'acostar-t'hi sutilment per esbrinar si tu a ell també li agrades, parla amb ell, això es nota! Potser si aconsegueixes conèixer-lo millor, et sorprèn i resulta que no és tan malote com sembla!
Ànims! Segur que anirà bé!Marina Marull www.interpersonal.cat