Em menjen el cap
hola bones, el que passa ès què io sóc (era (?)) molt amiga d'un noi que cau malament a quasi tothom que conec, tots els meus amics em deien que deixi córrer aquesta amistat, sobretot ara.
El què va passar va ser que ell em va fer una broma de molt mal gust, m'insultava, i jo em vaig cabrejar molt! sense saber que fer vaig demanar ajuda a una amiga i ella va trobar el nombre del noi (no en tinc ni idea de com s'ho va fer...) i es va posar a defençar-me; i el que va passar va ser que el noi la va començar a vacilar i em va venir a mi dient-me que perquè li havia dit això a la meva amiga, em va vacilar, i es va cabrejar, io ho vull arreglar, però em diuen què ho deixi córrer, què no val la pena, i no se que fer... ho intento arreglar i ell passa de mi (el millor ès que la que s'ha de disculpar sóc io! ha, ha, ha... es nota el sarcasme oi?)
que hauria de fer?
InterPersonal

Hola!
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Espero que hagi anat bé la tornada a la rutina.
Barallar-se amb un amic no és gens agradable i ens fa sentir malament. De totes maneres, tinc la sensació que només tu lluites per mantenir-la. Les relacions d'amistat, com qualsevol relació humana, cal que dues o més persones estiguin d'acord en mantenir-la i cuidar-la. Cal que hi hagi respecte i amor mutu. Tinc la sensació que ell no respecte aquestes normes de convivència. Per tant, has de decidir si et val la pena mantenir-la o no. Sé que és dolorós el que t'estic dient, però a vegades gastem molta energia que no se'ns retorna i això a la llarga ens perjudica i desgasta.
Agafa't uns dies i pensa en les coses positives que t'aporta aquesta amistat i també en les negatives, potser llavors podràs fer una valoració i prendre una decisió. La decisió només és teva.
Una abraçada
www.consultajove.cat