pff...
holaa!
Tinc un petit i a l'hora gran problema; a principis d'estiu un noi es va enamorar de mi i va aconseguir el meu telefon, parlavem x wats i tontejavem, encara que jo no sentia res per ell. Em deia de quedar i jo li deia q no i aixo... va arribar el dia de sant joan i ell em va a venir a buscar a casa, jo vaig dirli a una amiga meva, q estava amb mi, que li digues q jo estava dormin, quan la meva amiga li va dir aixo ell no sho va creure i em va estar esperant una bona estona al portal de casa, pero jo i la meva amiga vam sortir x garatge i ens "vam escapar". La veritat esq em feia una mica de por estar o qedar amb ell, nose perq...
Seguiem parlant pro no era el mateix, en part jo volia q em deixes tranquila i em vaig inventar coses cm ara q mhavia liat amb tios i mes tard q tenia novio. No vam tornar a parlar, pro mel trobava sovint pel carrer. Jo li vaig fer bastant mal i marrepenteixo. A principis de curs em vaig adonar q ell magradava a mi. El vaig obrir x wats i no em contestava i si ho feia era enfadat. Li vaig insistir, demanar perdo, vaig fer q un amic seu parles amb ell i res... Estem a Nadal i segueixo igual... NO SE Q FER
Marrepenteixo de tot... pff soc invecil...
AJUDAAA u.u
InterPersonal

Hola!
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Espero que hagi anat bé la tornada a classe!
Els nostres sentiments sovint ens confonen, oi? Jo et demanaria que et plantegessis primer què t'agrada d'aquest noi? Tinc la sensació que t'agradava molt el fet de sentir que ell tenia interès per tu i aquesta és una enorme trampa que podem caure molt fàcilment!
És molt emocionant sentir que hi ha persones a qui nosaltres agradem i això ens fa sentir bé i estimats, però hem de vigilar no confondre aquesta sensació amb l'enamorament. Tu mateixa m'expliques que et feia cert respecte quedar amb ell, que et creava alguna desconfiança i que et vas amagar d'ell durant un temps. Així que jo et recomano que investiguis bé si realment t'agrada aquest noi, què t'agrada d'ell, i què et desagrada, per poder valorar-ho millor.
Una abraçada
www.consultajove.cat