noi de 25 anys (enamorament)
Holaaa! Bueno volia dir que fa un temps que m'he fixat en un noi que te 10 anys més que jo. Ell en te 25 i jo 15, ens coneixem, però res especial. En alguna festa hem ve a saludar però m'agradaria trencar el fil, però sento que faré el pena, perquè ell és molt més gran i jo sóc una cria per ell. Així que voldria un consell per poder aclarir tot això.
Moltes gràcies i bones festes!! :D
InterPersonal

Hola!
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Espero que hagis començat bé el 2015!
A veure, en temes d'amor sempre es diu que no té edat i que la diferència d'edat no importa, però el que sí que importa és la situació personal. Segurament esteu vivint etapes de la vida molt diferents i per això és possible que no encaixin els vostres projectes de vida.
Si vols acostar-t'hi i conèixer-lo, fes-ho. Valora la seva reacció i si realment esteu en el mateix moment vital. Observa si ell també té interès per tu, o si només, per exemple, és qüestió d'atracció. Llavors podràs plantejar quin és el teu següent pas, si seguir esperant o oblidar-lo.
Una abraçada!
www.consultajove.cat