😭😭autostima
Estic super trista😪. Fa poc vaig enviar una foto a una oersona k buscava gent per publicar. Dia k havien de ser guapos i vaig intentaru. I em ban rebutjar dieme k era lletja. Estic superfatal i trista se k aixo no es tot en la vida pro bueno...
Jo abans daxo tenia autoestima i si em deien k era lletja mu prenia be pro al dirmu demanera anonima i tal ma ofes i molt pk jo emmiro al mirall i nose em veig be.
Sisplau k puc fer?
Pd: tots els k feu aixo de rebutjar a gent aixi no ho feu pk pot fer un mal terrible a ki li dius encara k no et caigui be si ets anonim o no no u feu sisplau. Jo escric aixo plorant i demano k pareu de fer aixo i accepteu a totom ki u demani buskeuli lo bo.
Merci
Sara Bujalance

Hola! No facis cap cas de les coses que t'hagin pogut dir per internet, la gent des de l'anonimat pot arribar a ser molt antipàtica, i la majoria de cops insulten a les persones només per diversió i sense tenir ni en compte si el que diuen és veritat o no. És a dir, que la gent digui que ets lletja no vol dir que ho siguis, només ho fan per fer mal, fossis com fossis ho dirien igual. Pensa que als famosos els passa igual, molta gent pot trobar a un famós/a guapo/a i tot i així reben moltes crítiques negatives respecte al seu físic. A més, trobar guapo o lleig a algú depèn del gust de cada un. Així que no facis ni cas. Per això és tan perillós publicar fotos nostres de forma pública a internet, perquè molta gent fa servir la foto de manera negativa, és molt millor que no ho tornis a fer. Retira la foto que vas penjar i si no pots, demana ajuda als pares o a algú que la pugui treure. I no permetis que la teva autoestima depengui de gent que només vol insultar per insultar. Molts ànims i molts petons!!