TKM
hola soc la violet m'agarada un noi de 4r d'eso un dia li vaig di que m'agaradava com una amic pero quant el veix doncs enxuquem la ma i parlem pero ara ya va un quants dies que hem motivo molt
i ell diu que si vas aquestes tonteries no parlarem mes i jo no vui que se separi que puc fer graçies l'estimo molt TKM
InterPersonal

Hola Violet,
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal, espero que hagis pogut disfrutar de les vacances de Nadal!
És normal que quan t'agrada una persona vulguis fer els possibles per estar a prop d'ella, però ell t'ha demanat una mica d'espai. Per sort, les persones som diferents i no a tots ens agraden les mateixes coses! Crec que ell t'està demanant una mica més d'espai, així que l'hi hauràs de respectar.
Tot i així, sempre s'ha de buscar un equilibri entre el que vol ell i el que tu vols, en això consisteix qualsevol tipus de relació, així que si creus que ell no t'aporta el que necessites com a amic... potser t'ho hauràs de plantejar i parlar-hi.
Una abraçada!
www.consultajove.cat