sadfqe
Podrieu fer una secció algun dia de com aconseguir la noia dels teus somnis, si ella ja sap que tu li vas al darrere? Gràcies
InterPersonal

Hola!
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Nosaltres no ens fem càrrec de les seccions, només contestem les vostres consultes de manera personalitzada.
De totes maneres, si tu ja li has expressat els teus sentiments, ja et coneix tal qual ets i ella no ha fet cap pas.... potser hauràs de començar a passar pàgina. Pensa que no podem triar de qui ens enamorem (per sort!) i, encara que faci mal, no sempre és correspost. A partir d'aquí pots triar si vols intentar esperar a veure si mica en mica s'enamora de tu o si prefereixes oblidar-la i conèixer altres persones que tinguin interès per tu!
Una abraçada i bona entrada d'any!
www.consultajove.cat