Bulímia? Ajuda siusplau
Hola! Fa uns mesos que menjo i el que he menjat ho vòmito, no perquè vulgui aprimar-me sinó que perquè no em sents bé, dormo de mitjana unes 4-5 hores al dia, i noto que la meva personalitat ha canviat cap a malament i no se que fer... I per acabar de rematar-ho tot em vaig fer unes autolesions perquè ja no podia mes... Vaig parlarho amb les amigues i la família i m'han dit que podria patir un transtorn alimentari.tu que opines? Es greu? La bulímia pot afectar als transtorns de personalitat? Moltes gràcies.💝
Sara Bujalance

Hola! Gràcies per compartir amb mi la teva situació, pel que expliques imagino que ho estàs passant malament. Efectivament, per tot el que dius és possible que estiguis patint un trastorn de la conducta alimentària, o algun altre problema de tipus psicològic. Aquests tipus de problemes poden arribar a ser greus i fan molt de mal tant a la persona que ho pateix com al seu entorn. El que és necessari per evitar que vagi a pitjor i aconseguir que et trobis bé, que és el que et mereixes, és demanar ajuda als pares i anar al metge a explicar-li. Sé que pot fer una mica de pal anar al metge, però ja veuràs com t'entendrà i farà tot el possible per ajudar-vos. També podeu trucar-nos a Fundació Imatge i Autoestima (93 454 91 09). Molts ànims i molts petons!!