m'agrada un noi
Hola, soc una noia de 16 anys. El dia 15 de Setembre que vaig començar un cicle d'administració. Quant vaig entrar per la porta em vaig enamoram de un noi el primer dia no vam parlar perque teniem vergonya els 2 pero ell el dia seguent ell em va demanr el meu mobil i jo li vaig donar. Ell el cap de la setmana tambe em va demanar per sortir a l'hora del pati amb ell i jo li vaig dir que si que vale que ja surtira amb ell a la hora del pati. Ell també quan es compra un refresc a la hora del pati tambe ho vol compartir amb mi. Un dia de aquest tambe es va voler anar a presentar-se a mamare jo vaig pati molta vergonya i ell tambe em va presentar la seva mare i jo i ell continuement ens miravem. Ell lundema de les presentacions em va dir l'edat que te 27 anys. I ara cada dia em puja a casa meva amb el seu cotxe i tambe em va dir que si volia quedar amb ell i jo li vaig dir que si que menvi un watshap hi ha quedariem. Em podries dir si aquest noi estar enamorat de mi siusplau?
Gracies
Bon Nadal i Bon any nou
InterPersonal

Hola Magda,
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns!
Primer de tot dir-te que això només ho sap ell. Jo no em puc ficar al seu cap ni endevinar què sent només amb el que m'expliques.
Pensa que l'amor va més enllà de la primera impressió. Consisteix en sentir-se a gust amb l'altra persona, en sentir que et valora i et respecta, que té ganes d'estar amb tu i de tenir un projecte en comú. Tots aquests sentiments no apareixen d'un dia per l'altre, sinó que necessiten el seu temps i deixar que evolucionin.
Si tens dubtes, escolta't, perquè la nostra intuïció és molt sàvia. Observa com es comporta, si t'agrada, si et sents a gust... també compara-ho amb el teu ideal de parella, si té valors semblants als teus, per exemple. Recorda que tu tens l'última paraula en una relació i que no has de fer res que tu no vulguis.
Una abraçada bonica i bona entrada d'any!
www.consultajove.cat