Pes ajuda
Hola soc una noia, tinc 16 anys i fa temps que estic molt preocupada. Porto una temporada sense menjar gaire, jo era una noia molt menjadora i ara no em puc acabar ni un plat de qualsevol cosa. Les meves amigues i la meva familia em dien que cada cop estic més prima i jo estic preocupada que no sigui un principi de anolegica.
Sara Bujalance

Hola magda! Passar un o dos dies sense gana no és greu perquè li pot passar a tothom perquè no es troba bé, o està trist... Però si la manca de gana dura més de un parell de dies ens hem de preocupar perquè no és normal i ens està indicant que passa alguna cosa, i més tenint en compte que estàs en edat de creixement. A més, aquesta situació és perillosa perquè pot acabar convertint-se en una anorèxia, o sigui, en una malaltia mental greu que fa molt de mal i que requereix tractament. Per evitar-ho el millor que pots fer és parlar amb els pares i anar al metge per tal de que miri d'on ve la manca de gana i es pugui solucionar ràpid. Molts petons!!