fixar-se en els demes
hola com puc fer per no fixarme en els demes i valorar el que tinc? sempre que penso em deprimeixo i a vegades no tinc ganes de fer res nomes perque no soc tan perfecte com els demes
InterPersonal

Hola!
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns i bona entrada d'any!
Comparar-se amb els altres és una manera que tenim de valorar com estem, però l'error que cometem sovint és que només ens centrem en un sol aspecte. Potser la persona que tenim davant és molt bona en alguna cosa, però et proposo el repte que siguis capaç de veure allò que no li surt tan bé. Tots som hàbils en una cosa o altra, i tots tenim àmbits de la nostra vida que ens van millor que d'altres, així que no s'hi val comparar el pitjor de nosaltres amb el millor dels altres, perquè així segur que hi sortim perdent!
Una abraçada!
www.consultajove.cat