ola
Hola soc una noia de 15 anys i jo vaig tindre un novio que ara te 19 anys peró l'any passat el vaig deixar perque avia de anar a estudiar a bcn i jo li vaig dir que u deixem perque els meus pares no u savien que estava amb ell i jo no podia anar amb ell. Bueno tot aixo i ara els meus companys em van preguntar si tenia novio i jo vaig contestar que si i ara els meus campanys de classe no su creuen i diuen que es inventari i no em paden de fer la vida impossible jo de pen com els contesto pero de pen com em baija la autoestima i jo estava molt be amb aquell noi pero no em vui recordar
InterPersonal

Hola! Entenc que el que et preocupa és que els teus companys no et creguin. Bé, el que has de fer és deixar de intentar convèncer-los. No et creuen? Doncs que no et creguin! No intentis justificar-te, com més ho facis, més et preguntaran. Pel que dius aquesta història amb aquest noi ja està passada, no? Doncs intenta passar pàgina no parlant més d'ell, ni explicant res. Sinò, la gent et continuarà preguntant. Pensa que potser a tu et passaria el mateix si algú t'expliquès una cosa i tu no t'ho acabessis de creure, no? Com t'he dit la millor manera és no parlar-ne més i deixar que la gent se n'oblidi.
Vinga, segur que això passarà aviat!!
Una abraçada!
Marina Marull www.interpersonal.cat