1a CITA!!
Fa uns dies vaig conèixer a un noi per whatsapp i portem dos setmanes parlant. És un encant i m'agrada bastant. Ahir em va proposar per tenir la nostra 1a cita i li vaig dir que sí, pero es la primera vegada que tinc una cita amb algú. Estic molt nerviosa perquè tinc por de no agradar-li i dels moments incòmodes. Ajuda!
InterPersonal

Hola Janaa23!
Benvinguda al món de les cites i al 2015!
El que et passa és completament normal, no pateixis! Tenir una primera cita amb algú ens pot fer posar nerviosos i tenir por de la seva reacció, pensa que ell segurament també sent el mateix que tu. Tu intenta estar segura de tu mateixa, ves amb alguna peça de roba que et faci sentir còmode i així no estaràs pendent de la roba que portes. Centra't en conèixer-lo i saber coses d'ell, i tu també observa si ell s'interessa per tu, si té ganes de saber de la teva vida... Pensa que és una manera de valorar si et continua agradant o no.
Una abraçada
Laia Sala
www.consultajove.cat