ADEU A LA MEVA MILLOR AMIGA
Hola,
Resulta q desde fa molt temps ja estic discutin amb una amiga meva q som amigues desde fa 2 o 3 anys.
El cas es q avui fa una estona me instalat una aplicacio en la qual pots vestir a un android i le fet a ella en plan conya i quan le acavat li he passat una foto i diu pq mhas fet aixins?estica molt gorda. I tu saps q vaic tenir un problema i tal ( el problema es q ella va començar a bomitar i es va fer una mica anorexica pero ara ja no ho fa) i em discutit molt molt MOLT MOOOOOOOOOOLT FORT i li he dit saps q val mes q ho deixem estar i amb aixo em refereixo a la nostre amistat a ra nomes serem companyes que ens ha tocat anar juntes a alguns grups de classe i ja sta. I la discusio a acabat aixins i a mes air em va passar una cosa molt greu i a mes ara ella es varalla amb mi dons no es un molt bon principi de nadal i la meva pregunta es: val la pena que intenti recuperar la amistat? Com ho faic? Que em recomaneu q faigui?
InterPersonal

Hola Meri,
Sóc la Laia, psicòloga d'Interpersonal. Espero que hagi anat bé l'entrada d'any!
A vegades cal discutir amb les persones que més estimes perquè surti tot allò que ens fa mal. És possible que la teva amiga se senti insegura amb la seva imatge i per això controla tot el que hi fa referència.
Per com m'expliques el teu problema, intueixo que et fa mal perdre-la, així que potser t'hauràs de plantejar si hi vols parlar o no. Pensa que si podeu parlar, us podreu explicar les dues versions i segurament cadascuna entendrà el punt de vista de l'altra. Assumeix la teva part i explica-li que no volies fer-li mal. Dóna-li un vot de confiança a aquesta amistat, que crec que és important per tu.
Una abraçada bonica!
www.consultajove.cat