som novios pro que podem fer?
EEiii, (escric amb faltes espero que hu entengueu)
em passo els dies parlant amb ell (ell tenia novia) i ahir me va preguntar qui me agradava, jo li baig dir que li diria si ell mu deies primer: me va dir que li agradava una nena mes que la seva novia, vam estar 1 hora discutin per qui hu deia primer, despres vam decidir diru la hora, j el baig dir a eell i ell me va dir ami <3 me baig ficar roja, despres me deie que mestimava molt, me enviava fotos de frasses de amor,etc. avui a trencat amb la seva novia i som novios lo que passa que nn ho podem dir al insti per que la seva novia es molt diguessim "popular" i nn vull caure malament a la gent per averli aixecat el novio. Vivim a pobles diferents i n podem kedar nomes ens veiem al insti que fem???
InterPersonal

Hola sexylady!
DISFRUTA! DISFRUTA! què més vols? el noi que t'agrada et correspon i deixa la seva nòvia per tu, què vols fer? Disfrutar d'aquest moment tan com puguis! A vegades aquestes coses passen i no és mai culpa de ningú. Heu fet bé ñes coses, perquè ell no li ha posat les banyes, sinó que l'ha deixada per poder estar amb tu per tant no us heu d'amagar de res. la única cosa que hauríeu de fer és no refregar-li per la cara, ja que ella deu estar feta pols. heu de mostrar-vos prudents davant seu però per la resta, disfruteu de l'amor que això no sempre passa! Per altra banda si només us podeu veure a l'insti ja és molt si més endavant voleu quedar parleu amb els vostres pares i que us portin a on sigui per poder-vos veure. Segur que ho entendran!
Felicitats i una abraçada!
Marina Marull www.interpersonal.cat