No em sento gorda però...
Hola, tinc 17 anys i peso uns 60-62 kg. No em sento gorda per res del món però sento que em sobra una mica de grassa perquè els vestits i samarretes "apretadetes" que m'emprovo no em senten gens bé perquè la "xixa" de les caderes i la panxa estan allà fent nosa. Algun consell que donar-me no per aprimar, sino per cremar aquesta xixa que penso que no em faria abaixar el meu pes gaire pero si estilitzaria la meva figura?
Gràcies!
Sara Bujalance

Hola Nicole2! Pensa que qualsevol persona que es posi roba que li quedi ajustada marca tot, tant si està prima com si està grassa, en canvi, posant-se la roba de la talla adequada tot queda al seu lloc. A part d'això, el que has de fer per assegurar-te a més d'un bon pes i una bona salut, un bon tipus és menjar equilibrat i fer esport habitualment, al voltant de 3 hores a la setmana. Qualsevol esport que facis t'anirà bé, així que fes-ne aquells amb els que t'ho passis bé i faràs esport treballant el cos sense adonar-te'n. Recorda que l'esport i una alimentació equilibrada donen resultat quan es porten a terme com a hàbits, o sigui sempre. Molts petons!!