qe em passa..?
Vull saber qe collons em passa..
Quant era petita dels 3 als 8 era molt prima, despres del 8 al 13 vaig tenir sobrepes, dels 13 als 16 anorexia i al dia d avui estic molt grassa no arribo a sobre pes pero casi.. 1,75 amb 76kg..! Aixo no es normal?!! nose qe fer! estic molt molt malament...
Sara Bujalance

Hola Gin! El teu pes actual està bé, no tens sobrepes! Pensa que el cos, a mida que va creixent i va desenvolupant-se, va canviant, fins que el teu cos no s'hagi desenvolupat del tot (al voltant 18-20 anys), no podràs saber com serà. El que has de fer tu per assegurar-te un bon pes, i créixer de la forma adeqüada, és menjar de tot, equilibrat, i fer esport habitualment. Si tot i així tens dubtes sobre el teu pes, ves al teu metge i comenta-li, però sobretot no t'obsessionis amb el pes, i més tenint en compte que vas passar per una anorèxia. El que també és molt important és que parlis amb la gent de confiança, com els amics, pares, familia, sobre com et sents i les teves preocupacions. Ells t'ajudaran a sentir-te millor. No t'ho quedis a dins, treu-lo parlant-ho amb ells, et farà bé. Molts petons!!