Problma amooor :((((((
Heeeey:)))), no es ven be un problema es un cacau mental, aviiam fa 2 messos que tinc un millor amic el principi tot anava super be, i fins i tot ens vem arriva a liar, despres va tenir novia i aki e sva acabar tot pero seguiem parlant ( com a millors amics) i quant va tallar amb akesta, ens vem torna a liar, despres va torna a tenir novia i vueno amb vaig com mitgs cabrejar perque clar jo amb lio perk l estimo pero ell no se si m'utilitza, les mebes amigues amb diuen k passi pagina pero esk aixo es molt dificil i no se com fer-ho nose com passa pagina, HELPP PLEASSE:( com es fa aixo de passa pagina en la teva vida????????
Ajudeume porfiii :(((((
InterPersonal

Bona tarda Laureta,
Sóc Carlota Portabella, psicòloga d'Interpersonal. Moles gràcies per la teva consulta.
Entenc que estiguis una mica dolguda amb l'actitud del teu amic.
El millor que pots fer per passar pàgina és distanciar-te un temps d'ell. No li miris el Facebook, no li parlis per xat (si no pots evitar-ho, bloqueja'l durant un temps). Surt amb les teves amigues, fes coses que t'agradin, distreu-te i posat les coses fàcils per pensar el menys possible amb ell. Ajudat de la gent que t'estima i passa temps amb ells. Ja veuràs que amb el temps i amb la distància aniràs veient les coses diferents i cada vegada et serà més fàcil conèixer gent nova i fer la teva vida.
Molts i molts ànims
www.consultajove.cat