NOIS
Hola!
Mire tic un dubte:
Al principi de curs vaig conèixer un noi que ara m'agrada molt. Vam començar a parlar per WhattsApp, fins al punt de fer-ho cada dia,i va ser quan em va començar a agradar perque era molt bona persona amb mi i sempre m'aconsellava, i mai es cansava d'escoltar-me. Ala cara no m'atrevia a dir-li res, i com que ell va amb un altre grup, tambe va amb altres noies i a vegades tinc la sensació que està colat per una d'elles en concret. Però a mi sempre m'està mirant a la classe, es que moltes vegades. I sincerament ja no sé què fer. No sé si li agrado o no peruqè ell tampoc em parla ni res...I a més quan li proposo de fer algo sempre em diu que no...bé, només li vaig dir una vegada i era amb més gent però em va dir que no podia (i abans m'havia dit que no tenia plans aquell dia)
Gràcies!
InterPersonal

Bona tarda,
Sóc Carlota Portabella psicòloga d'Interpersonal.
No ens fas una consulta concreta, però pel que escrius entenc que estàs confusa sobre els sentiments d'aquest noi, sobre si li agrades tu, o si està colat, com tu dius, per una del seu grup. Si això és el que planteges, l'únic que et puc dir és que parlis amb ell, que li preguntis.
Se que no sempre és fàcil, que et pot fer molta vergonya, però hauràs de posar en una balança: la por a la seva resposta, a què aquesta no sigui la que t'agradaria escoltar, o seguir sense saber el que ell sent.
També pots demanar a algun amic que investigui i li pregunti qui li agrada, o fer-li alguna pregunta indirecta, però el cert és que fins que no t'ho digui ell no podràs saber-ho al 100%.
Molta sort!
www.consultajove.cat