Estic preocupada
hola!! fa un temps em vaig posar a dieta i em vaig fikar el repte a mi mateixa de aconseguir pesar 47 kg, kuan o vaig aconseguir, em vaig obsesionar encara més em la meva imatge. En fi, ara kada vegada m'aprimo més. fa com un mes que vaig deixar la dieta, pero els meus avits ara ja son de menjar pok durant el dia i en pokes kuantitats, a cole a vegades llenço l'esmorzar i tot. Aixo a portat a que la gent em demani a veure si estic be, si menjo, kuan peso, i coses per l'estil, i la vritat es que mestic començant a preocupar.
tinc algun problema o son imaginacions meves?
Sara Bujalance

Hola! La veritat és que pel que expliques sembla que la preocupació pel pes i el menjar han arribat a un punt greu que pot afectar molt negativament la teva salut. A més, el problema de la obsessió pel pes és que mai s'atura i un cop comença sembla que cada vegada és pitjor. El millor que pots fer és parlar a casa i amb els amics sobre el que et passa. Sé que pot costar fer-ho, però parlar-ho amb amics i familia t'ajudarà a sentir-te millor i a evitar que la preocupació pel pes es converteixi en una anorèxia. Parla-ho sobretot amb els pares, ells són qui més et podran ajudar en aquest tipus de coses, tal i com tu els ajudaries a ells si tinguessin un problema. Molts petons!!