24 D DESEMBRE, 13:43. BCN. MC
Hola,
Fa casi 7 mesos vaig coneixer un noi. Jo l'estimo molt, i ell a mi també. Bueno se suposa. Fa uns dies va dir-me de quedar (nomes ens hem vist una vegada), jo estava encantada, però just el dia que va dir jo no podia, vaig dir-li, i el fet de que o no pugues li va afectar molt, ja que ho havia parlat amb els seus pares i tal. Jo vaig proposar-li quedar uns dies més tard, pero ell ja no podia. El cas és que va passar una setmana, el estava molt raro amb mi i sempre em deia que no li passava res. El dia 19 de desembre em va obrir per whatsapp dient-me que necessitava temps, que no trova normal que parlem sense veuren's i que ara mateix no te ganes de parlar amb mi. Al instant vaig exclatar a plorar, algunes de les meves amigues diuen que potser té novia, d'altres que s'ha aprofitat de mi, d'altres em diuen que vagi a casa seva...una infinitat de coses, que al final, no se que pensar. El trobo molt a faltar i la veritat no se si voldra tornar a parlar amb mi. I em sento malament, i no per ell, sino perque nois magnifics als que estimo moltissim i em porto molt be, els he deixat de costat perque ell no penses malament ni es poses gelos. De veritat, arriba nadal i no puc més. Em sento malament perque sempre l'he venut a tothom com el millor i el noi diferent, pero ja veig que tots son igual de cabrons. Aquest dijous el tinc lliure, i he pensat anar-lo a veure, però com no vol parlar amb mi, no li he dit res.
Creieu que li hauria de dir? Que puc fer perque em parli?
InterPersonal

Bona tarda,
Sóc Carlota Portabella, psicòloga d'Interpersonal. Primer de tot, moltes gràcies per la teva consulta.
Entenc que estiguis trista amb aquesta situació que ens expliques. Primerament dir-te que possiblement el millor que pots fer, és respectar la seva decisió. Si vols pots escriure-li i dir-li que t'agradaria parlar amb ell i aclarir la situació, si tot i així ell et diu que no, no insisteixis més, encara que sigui difícil, respecta la seva decisió. Al principi serà complicat però ja veuràs que amb els dies cada vegada serà més fàcil. Surt a passejar amb les teves amigues, distreu-te, no li miris el Facebook ni li parlis per xat, ja veuràs que si agafes una mica de distància amb ell en uns dies veuràs les coses més senzilles.
Dius que t'has allunyat de gent que estimes molt per ell, si aquesta gent t'estima i sou bons amics no pateixis que podràs tornar a recuperar-los. Tots cometem errors i els amics estan també per perdonar-nos i donar-nos una altra oportunitat quan nosaltres ho necessitem. Tot i així, que això et serveixi per a no repetir-ho en altres situacions. Ningú ens ha d'allunyar de la gent que estimem. Una parella és sempre per sumar, no per fer-nos estar pitjor i perdre gent important per nosaltres.
Molts ànims!!
www.consultajove.cat