Que sento per ell??
Hola! Necessito ajuda, estic feta un embolic! A veure jo tinc novio i ultimament demto que amb ell ja no es el mateix, que ja no sento el mateix i ell nota que algo passa. Pero quan estic amb ell estic be llavirs no se si deixarlo o no. Per altra bansa hi ha un noi a la meva classe que l'amy lassat li agradava una amiga meva, pero aquest any mestic fent amiga seva, i em fa una certa gracia pero no de que es el que sento per ell. Es molt simpatic i parlem pero gaire guapo no es, jo normalment tampoc em fixo molt amb el fisic, i ara estic feta un lio perque no de que fer. Que m'aconselleu??
InterPersonal

Hola! Sóc l'Eli AUlet. Psicòloga d'Interpersonal.
Doncs primer de tot, valora si el que et passa és que t'agrada enamorar-te o si es tracta de que no vols tenir una relació de parella.
Si només és un temps de confusió, no passa res, en totes les relacions passa a vegades. Valora el que t'agrada de la teva parella i les coses que compartiu junts i amb què us divertiu. Pensa en el moment en que us vàreu enamorar i posa't a la ment aquestes imatges i sentiments.
Si al final segueixes pensant que no t'agrada hauràs de ser sincera i afrontar deixar-lo, per a què ell pugui recuperar-se i renovar la seva vida.
una abraçada
ELI Aulet www.interpersonal.cat