Responeeeu!!!
Hola!!
Soc una noia de14 anys, medeixo 1'68 i peso 50 kg. El cas és que em veig grassa, no m'agrada el meu físic, sobretot lameva panxa i leçs cames. des de principis daquest curs he començat a menjar menys per a aprimar una mica. estic massa grassa?? No se que fer per a veurem millor, quan no menjo em sento millor, en canvi quan ho faig em sento culpable. Ajuda!!! Que hauria de fer ?? no vull que sen adonin a casa!
Sara Bujalance

Hola! Amb el teu pes i la teva alçada està molt prima, treu-te del cap això d'aprimar perquè és MOLT perillós per a la teva salut! A més, deixar de menjar té conseqüències MOLT greus per a la salut i, a més, a mig/llarg fa engreixar perquè el cos aprèn que no arriba prou aliment i engega un mecanisme de supervivència que consisteix a fer més reserves de greixos (o sigui, engreixar) per tal de tenir energia, de manera que arriba un punt en el que tot i menjar poc, s'engreixa fàcilment. La única manera d'assegurar-te un bon pes és menjar de tot, variat, equilibrat i suficient (o sigui, sense quedar-te amb gana). Per tot el que m'expliques sembla que la preocupació pel pes t'ho està fent passar malament, tot i que estàs prima. Això vol dir que el problema no està en el teu cos, sinó que està en la forma com et veus i en l'autoestima. Per arreglar-ho i sentir-te bé amb tu mateixa, parla amb la familia i els amics sobre com et sents, ells t'ajudaran perquè t'estimen. Sé que costa dir-ho als pares, però ells són qui més et poden ajudar. Confia en ells i deixa que t'ajudin, de la mateixa forma que tu ho faries si ells tinguessin un problema. Molts petons!!