AJUDAA
Hola!
Mireu tinc dos problemes;
Primer em sambla que m'agraden dos nois diferents.
Un és del meu grup d'amics i no parlem quasi mai, perquè em fa molt de tall parlar- li. I a més sempre està amb tres de les noies del grup que són amb les que menys em porto. A classe sec al costat d'una amiga i a la següent taula (amb un passadís entremig) ja seu ell i al seu costat un molt bon amic. Però no em fa massa cas. Per cap d'any m'han convidat uns altres amics a una festa i em van dir que portés com més gent millor. Ho vaig proposar al meu grup d'amics de la classe, i tothom em va dir que no podia excepte ell, que va dir que no sabia si hi seria. Però avui unes noies del grup estan fent un nou pla, i em fa tota la pinta de que acabi anant amb elles. Què puc fer?
L'altre és un noi que va ambo un altre gru de noi, i ultimament, amb o noies tambe. Sempre parlo ambo ell per whattsapp, i li he explicit un munte e coses meves, i ell a mi sempre m'aconsella. Però a la classe no hi ha manera de que parlem....encara que puc dir que no em deixa de mirar. Sempre em mira. Però com que no em diu res doncs em sembla que no li interesso massa...
Estic molt confosa...que puc fer??
InterPersonal

Hola littlemix17! Sóc l'ELi AUlet. Psicòloga d'Interpersonal.
Doncs primer de tot pensa on tu t'ho passaràs millor. A partir d'aquí segueix el que et vagi venint de gust al moment. Potser no cal que decideixis res, no saps quina és la millor opció de les dues fins que ho hagis provat i a més et pots sorprendre!!
SI vols saber si algu va a la festa li hauràs de demanar directament. Per cap d'any la gent canvia molt de pla i és difícil controlar tan!!
Vés a passar-ho bé com a primer pla i després si atraus l'atenció d'algu, doncs benvingut sigui! però primer a gaudir de l'entrada del nou any!
Disfruta!
Eli Aulet www.interpersonal.cat