Com puc tornar amb el meu ex?
Hola!!
Fa un any que ho he deixa't amb el meu ex, i m'he donat conta que ha canviat.
No se si l'estimo o no, però tinc un sentiment molt fort per ell.
A les classes quan l'envien fora(a vegades per culpa d'altres) hem fa moltíssima pena.
Que puc fer per tornar amb ell?
InterPersonal

Hola! Has parlat amb ell? Li has explicat el que sents de nou? Crec que hauries d'esbrinar primer si el que et passa és que t'has tornat a enamorar d'ell o simplement l'aprecies i et preocupes per ell. el millor que pots fer és tornar-t'hi a apropar, per veure si realment t'atrau com per tornar-ho a provar. Però tingues en compte una cosa, si realment vols reprendre la teva relació amb ell, has de tenir en compte la seva opinió i els seus sentiments, ja que potser ell ja t'ha oblidat i no vol tornar a estar amb tu. Tot això només ho sabràs si parles amb ell i ets sincera amb el que sents de nou. Parla-hi!
Molts ànims i una abraçada!
Marina Marull www.interpersonal.cat