Tinc poc pit
Hola, el que em succeeix es que vaig a 4rt de l'ESO i tinc molt poc pit, comparat amb les altres noies soc la que menys pit tinc. Fins i tot hi ha una noia que fa una talla quasi 100 i jo ni arribo. ¿Què puc fer? ¿Quins aliments haig de menjar per tenir més pit? ¿Quines estratègies hi ha?
Gracies.
Sara Bujalance

Hola Anneeeeeta! Estigues tranquil·la perquè el teu pit encara ha de créixer. El fet de que altres noies ja en tinguin i tu no és perquè el ritme de creixement és diferent en cada persona. El volum i forma dels pits venen determinats per genètica, el que has de fer tu per assegurar-te de li treus tot el potencial a la teva genètica i creixes de la forma correcta (en tots els sentits, no només el pit) és menjar de tot, variat, equilibrat (com marca la piràmide alimentària) i suficient (sense quedar-te amb gana). És important menjar de tot, i no hi ha cap aliment que faci créixer més o menys els pits (no facis cas de productes o notícies que diguin que sí, és mentida). Tingues paciència mentre creixes, i mentrestant, ña millor manera "d'augmentar" el tamany del pit és fent servir sostenidors push up i roba i escots que afavoreixin el pit. Molts petons!!