perdre a la meva bff
ja n'estiic farta! vag a 2 eso i fa poc va venir una nena nova i la k era la meva millor amiga me la ha pres
se q em direu k son gelos pero esk ens brallem continuament i jo li dic k perk pasa de mi i ella em diu k soc jo ja nestic farta i em sembla k no vull continuar seguin ser la seva amiga fare lo correcte dientli k no vull ser mes la seva amiga? portem juntes desde 1er de primaria... i tot i ke menfadi mol amb ella sempre li acabo demanan perdo i li dic sempre els nois k amgarden i sempre els critica : ke si es mol alt qe si no amgraden els seus ulls... i em cansa tot aixo la veritat mu he replanteigat moltes vegades deixar de ser la seva bff i no se si fare be en dirli
pd: bon nadal i feliç 2015!!!!!!!1
InterPersonal

Hola anna121212! Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal.
És natural que hagis pogut sentir gelos, o tristsa o enfado...no passa res que a vegades ens passin aquestes coses! Tots ho sentim! La feina està en decidir què vols fer ara! Estàs segura de dir que no vols ser més amiga seva? si és així endavant, però valora també si hi pot haver algun malentes entre vosaltres i si en podeu parlar de com us sentiu enlloc de discutir-vos. Si no t'agrada que et critiqui als nois, diga-li.
Comença a provar de dir-li amb tranquil.litat el que t'agrada i el que no i principalment com et sents des de que ha aparegut aquesta nova nena. Potser ella té ganes de que sigueu amigues les tres i està un pèl enfadada o vés a saber! Demana-li també com està i potser així pot ser fàcil solucionar-ho o valorar si és millor deixar de ser amigues.
Endavant
ELi Aulet www.interpersonal.cat