no trobot la meva mitja taronja
hola bolia fer una consulta , pues resulta que bastanta gent no familiar y gent de confianca hem diu que soc guapo y tot eixo pero amb les noies no triunfo gens y amb les que triunfo no m agrada el seu caracter que puc fer?
InterPersonal

Hola superhot! Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal.
Doncs hauràs de canviar la direcció i començar a ser tu el qui decideixi amb qui vol triumfar. M'explico: intenta anar més a poc a poc a conèixer les noies per a què estiguis convençut de que realment t'agradar. A més, també és molt important que et plantegis quin tipus de noia busques. Un cop tinguis clara la resposta et serà més fàcil saber amb qui realment et vols implicar en compartir alguna relació més formal.
Un altre punt essencial és que tinguis clar que tampoc trobaràs a una persona 100% o molt igual al que t'esperes, perquè tots tenim virtuts però també defectes i al final es tracta de que aprenguem a tolerar aquelles coses que no ens agraden tan dels altres. Sinó fem aquesta feina, podriem caure en l'error de buscar la "parella ideal i perfecte", la qual no existeix!!
Així que surt a lligar amb iniciativa, empenta , aprofitant la guapura i les habilitats socials i la tolerància !
Endavant
Eli Aulet www.interpersonal.cat