Una amiga necessita ajuda
No escric això per demanar consell, sinó per demanar un favor.
Tinc una amiga que està patint i ja no sé com ajudar-la. Fa uns dies li va dir al noi que li agradava el que sentia per escrit. El noi és més gran i es va dedicar a difondre la conversa. Ara ja fa uns dies que la gent dels cursos superiors ens miren pel pati. Només és qüestió de temps que arribi a la gent del nostre curs i dels inferiors. Ella es va començar a sentir malament i intimidada, però això ha anat canviant i ara es sent més angustiada. Abans pensava que era només pel moment, però ara ja em comença a preocupar. Està obsessionada i no el pot oblidar. Jo intento fer-la sentir millor, dient-li que ara està millor perquè està soltera però ella no em creu perquè jo tinc novio.
Ella mira adolescents tots els dies i el que m'agradaria es que penjesiu algun post o alguna cosa respecte els avantatges d'estar soltera, o els inconvenients de tenir novio, no ser, alguna cosa perquè és sentis millor perquè ara ja em començo a preocupar.
Gràcies
InterPersonal

Hola! Sóc l'Eli Aulet. psicòlgoa d'Interpersonal.
Doncs la veritat, elq eu va fer aquest noi és de molt mala educació!! Expresar els sentiments és una cosa molt bonica i això ho ha de saber la tteva amiga! No ha de tenir vergonya, és la'cte d'ell el més vergonyos!
Qui es creu que és aquest noi, no? epr tractar així a la gent?
La teva amiga ha estat molt valenta, fés-li saber!
No se si penajran algun post! però diga-li que ella està sent molt valent ai que valori aquesta cirtud que té! i que si realment li agrada una persona que msotri al inmaduresa de l'ccte que va fer. És més, quasi que li podria dir a ell que està molt decepcionada i que no s'esperava una reacció tan poc adequada .
ELi Aulet www.intepersonal.cat