Consells
Hola, m'agradaria que m'ajudessiu a sortir del pou en que estic posada ara mateix: fa uns dies que he començat a no menjar i he arribat al punt de sentir-me malament quan menjo, encara que ahir i avui he menjat una mica més. Sé que si això continua i no ho paro a la llarga esdevindrà anorèxia, i jo no sóc tan tonta(?) com per arribar fins a cert punt. Però tampoc vull deixar el que estic fent aquests dies perquè.. d'alguna manera em fa sentir més forta i més segura i la gent es preocupa més per mi però a la vegada penso en tot el que comporta i sé que ho haig de solucionar JA, per tant, m'agradaria que em diguessis què puc fer per sortir-ne d'aquest pou.
Moltes gràcies.
PD: quan dic tonta no em refereixo a que la gent que té anorèxia ho sigui, perquè sé perfectament què és tenir-ne i sentir-se com una merda, però només em refereixo a mi, que ara que 'puc' controlar la situació doncs no vull que això vagi a més.
Sara Bujalance

Hola laralara! Efectivament, tenir anorèxia o estar preocupat pel menjar i o el pes no té res a veure amb ser tonto o no... Les preocupacions pel pes/menjar poden fer molt de mal a una persona i ens ho hem de prendre ben en serio. Lo realment tonto seria pensar que els pateixen aquestes malalties i preocupacions són tontos..... EL millor que pots fer per evitar una anorèxia és parlar amb la família i els amics sobre com et sents i la por que li tens a l'anorèxia. Compartir-ho amb els demés et farà més forta davant la malaltia i aquesta se n'allunyarà. La família i els amics t'ajudaran a sentir-te bé i a estar més pendents de si la cosa empitjora, de cara a posar-li solució el més aviat possible. Parla amb ells, tu no tens la culpa del que t'està passant i la gent que t'estima vol ajudar-te en tot el que puguin, segur que t'entendran. Molts ànims i molts petons!!