Embolic mental.
Hi ha molts nois que em van detras, i es volen liar en mi. Pero sempre dic que no. Ara, tinc tretze anys, i soc la unica de les meves amigues que no s'ha liat mai amb ningu. Molts cops tinc moltissimes ganes, pero mai matreveixo per si despres es un error. La gent diu que soc la noia mes dificil del institut pero si ara em vaig liant en tothom, aixo canviara. A mes, no se en qui donar el pas... Tinc mol de lio mentaaaal!
InterPersonal

Hola 46estats!
Fas molt ben fet, a la teva edat val més no còrrer, tens tot el temps del món per endavant! Arribarà un dia que trobaràs la persona adequada i llavors segurament no tindràs tants dubtes. Crec que aquestes coses no s'han de forçar mai i si tu no t'has liat amb ningú és precisament perquè ningú t'ha agradat el sufiecient com per fer-ho. Això no vol dir res de res, ni vol dir que siguis una noia difícil ni res per l'estil, simplement vol dir que pel que sigui encara no estàs preparada. No tothoom creix al mateix ritme, ni tothom s'enamora per primera vegada a la mateixa edat. Continua fent¡ho com ho estàs fent ja que ho estàs fent molt bé!
Una abraçada!
Marina Marull www.interpersonal.cat