Ufffffff!!!
Hola!
Tinc un problema i es k me enamorat d'un noi 10 anys mes gran que jo, pero el crec que ell tambe n'esta força de mi. No n'hem parlat mai ni res, pero sempre esta amb mi, es fixa molt en el que faig em tracta mol be, em mira fixament ddurant molta estona i no sesta mai de ferme abraçades i petons... Clar no parlare amb ell del tema perque si no ho esta(que es el mes posible) quedare fatal. Te deu anys mes k jo! Pero si ho esta i i ho reconeix ( cosa dificil) que!? Jo soc menor ... No se tinc un gran lio mental ja k cada cop k el veig ufff em posa mil pero clar no puc ser mol carinyosa ni res perk encara pensarien malament els altres!
Ajuda!
InterPersonal

Hola!
Sóc l'ELi Aulet. psicòloga d'Interperosnal. Doncs e´s cert que és una distància important en aquesta edat, ja que pot haver-hi situaciosn en que es noti molt aquesta diferència.
És important que valoris els pros i contres d'estar amb una relació amb aquesta diferència per saber si ho podràs assumir o no. Ell té ja més responabilitats i llibertat que tu i també pot estar més preparat per algunes situacions que tu ( i tu ahs de seguir el teu procés natural, no has d'accellerar el teu ritme de creixement si no ho sents així). Això éss una realitat que no pots canviar! Has d'acceptar! A partir d'aquí valora si et veus capaç d'assumir la realitat i riscs d'aquesta relació.
Si arriba el moment també ho pots compartir amb ell!!
una abraçada
ELi Aulet www.interperosnal.cat