Molt prima?
Hola tinc 12 anys , medeixo 1,51 i mitg i peso 36-37, però jo no em veig molt prima, ho sóc, però no tant. Faig natació dos hores a la setmana + 1 al matí + quatre als dissabtes, pot influir això?
Com em veus tu?
Sara Bujalance

Hola Monica! El teu pes és just, estàs bastant prima, però si menges de tot, variat, equilibrat (com marca la piràmide alimentària), suficient (sense quedar-te amb gana), repartit en 5 àpats ( 3 principals: esmorzar, dinar i sopar, i 2 complementaris: 1 a mig matí i 1 a mitja tarda), i et trobes bé no hi ha problema. El fet de fer bastants hores d'esport pot estar influint en el fet de tenir un pes baixet, per això és tant important que mengis bé, perquè estàs creixent i fas molt esport. Recorda que també és important que vagis anant al metge per fer-te revisions i comprovar que la teva salut està bé. Molts petons!!