problemó peró problemón
mireu, m'he aprimat uns 25 kilos, amb uns 8 mesos, sense bomitar ni res, per mi mateixa, peró fa 5 mesos que no em ve la regla, i no se a que es degut, la mau mare em vol portar al metge, pero tinc por de havera que em volen fer. que creus que he de fer, i que creus que pot ser?
Sara Bujalance

Hola! Entenc la teva preocupació, ja que perdre tants quilos en tan poc temps pot ser realment perillós per a la teva salut, i més tenint en compte que estàs en edat de creixement. Aquesta pèrdua de pes pot ser deguda a molt motius. El que has de fer és dir-li als teus pares que et portin al metge el més aviat possible per a que li expliqueu i ell/a miri a què és degut i comprovi com està el teu estat de salut. No t'amoïnis perquè no et faran cap cosa extranya. Et faran una revisió i si veuen algun problema, et donaran un tractament. Molts petons!!