problemó peró problemón
mira, desde que va comensar el instit, estic pillada per un nene, i ahir a la quina del institut, una amic seu, per la nit em va saludar, i quan vaig arribar a casa per la nit em va obrir per whats. Em va comensar a parlar carinyosament, i a "tirar canya" i m'ha dit que dema els vaigi a veure a jugar a ell i al nen que estic pillada a jugar a futbol.
1- no se si dirli que estic pillada per el seu amic, o si ja ho sap
2- amics meus m'han dit que es cosa del noi que m'agrada, que trobeu?
3- nose si anar a veure el partit
ajuda urgent!!
InterPersonal

Hola! Sóc l'ELi AUlet. Psicòloga d'Interpersonal.
Doncs a veure què va passant. No hi ha una manera unica d'actuar que estigui bé. Vés veient què va passant i tindràs la resposta.
El que planteges és dificil d'endevinar, perquè no sabem què pensen ells. Vés al futbol si et ve de gust. Observa què passa, a poc a poc mira si parleu o us veieu algun dia més i llavors ja aniràs veient si sents que estàs convençuda d'expressar el qeu sent o si un d'ells et diu alguna cosa més, etc.
Ets lliure d'escollir el qeu vulguis, pensa només amb com assumiràs les conseqüències si la cosa no sortís com tu has pensat. No intentis fer enevinalles , e´s difícil!
Endavant!
Eli Aulet www.interpersonal.cat